האתגר

האם קבוצות FLL יכולות להשפיע על עתיד תהליך הלמידה?
בעונה הקרובה קבוצות FLL ימצאו את התשובה. באתגר World ClassSM מעל 230,000 תלמידים מכיתות ד'-ט' ממעל 70 מדינות יעצבו מחדש את דרך איסוף המידע ורכישת כישורי הלמידה במאה ה-21. בעונה זו הקבוצות ילמדו את המבוגרים כיצד ומה ילדים צריכים ללמוד.
תכנית FLL  מאתגרת ילדים לחשוב כמו מדענים ומהנדסים. במסגרת אתגר World ClassSM  על התלמידים לבנות ולתכנת רובוט אוטונומי באמצעות  ®LEGO MINDSTORMS ולפתור סדרה של משימות במשחק הרובוט. במסגרת פרויקט החקר על התלמידים גם לבחור ולפתור באופן יצירתי, בעיה מהסביבה שלנו העוסקת בנושא האתגר. בתהליך העבודה, הילדים יעבדו בקבוצות תחת מטריית ערכי הליבה של FLL.

לגרסת האתגר המלאה
(משחק הרובוט & פרויקט) לתשומת ליבכם מסמכי עזר נוספים נמצאים בכל אחת מהקטגוריות להלן.
 
 ערכי ה-FLL

ערכי FLL , הם האלמנטים אשר מבדילים את תכנית זו מכל תכנית אחרת.
המשתתפים בתכנית לומדים כי תחרות ידידותית ומטרה הדדית אינם יעדים נפרדים.
כמו כן, עזרה משותפת, הנה הבסיס לעבודת צוות.

מהם הערכים שלנו?
וכיצד השופטים שלנו יבחנו אותם במהלך התחרות?

 
                                                                             
       הפרויקט       משחק הרובוט
 
קבוצות נדרשות לחקור בעיה ממשית ואמיתית שמדענים ומהנדסים של היום מתמודדים עימה, לפתח פתרון חדשני לבעיה הזו ולשתף את השופטים, הקבוצות האחרות והאורחים בממצאיהם.
 


 
  
קבוצות בונות ומתכנתות רובוט אוטונומי באמצעות טכנולוגיות LEGO MINDSTORMS, על מנת לצבור נקודות בטורניר משחקים הנמשכים 2.5 דקות. המשחקים משוחקים ע"ג מפה המותאמת לנושא האתגר.
 

 
   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה